Gyulladás panel

Pontos diagnózis, gondoskodó kezelés

Gyulladás panel

A gyulladásos és fertőzéses markerek, mint a C-reaktív protein (CRP) és az anti-streptolizin O (ASO), fontos szerepet játszanak a szervezet védekező rendszerében. Ezek a markerek segítenek az orvosoknak azonosítani és nyomon követni a gyulladásos állapotokat és a fertőzéseket.

Mi az a C-reaktív protein (CRP)?

A CRP egy fehérje, melyet a máj termel válaszul a gyulladásra és a szöveti sérülésekre. A CRP szintjének emelkedése a vérben gyulladásos állapotok, fertőzések vagy szöveti sérülések jelenlétére utal. A CRP szintjének mérése segíthet az orvosnak a gyulladásos állapotok, mint az autoimmun betegségek és a fertőzések azonosításában és kezelésében.

Mikor van szükség a vizsgálatra és mit vizsgálunk?

A CRP és az ASO vizsgálatot akkor rendelheti el az orvos, ha gyanúja van gyulladásos állapotnak, fertőzésnek vagy autoimmun betegségnek. A vizsgálat segíthet az orvosnak a betegség diagnosztizálásában, a kezelés hatékonyságának nyomon követésében és a betegség lefolyásának megértésében.

Mit vizsgálunk?
CRP, ASO, Reuma faktor

Mennyibe kerül?

A vizsgálat ára: 12 500 Ft

Miért válassza az Aphrodite Clinic laborvizsgálatait?

Pontos eredmények, amelyekre számíthat.

Az egészség az egyik legértékesebb kincsünk. Az Aphrodite Clinic laborvizsgálati szolgáltatásai a legmodernebb technológiákat és módszereket alkalmazzák, hogy Önnek pontos és megbízható eredményeket nyújtsanak. Legyen szó rutin ellenőrzésről, specifikus probléma feltárásáról vagy egészségi állapotának átfogó értékeléséről, nálunk biztos kezekben van.

Szakérő gondosság

Minden egyes mintát tapasztalt szakembereink elemznek, akik elkötelezettek a precizitás iránt. Az Aphrodite Clinic laboratóriumaiban a legújabb technológiákat és eszközöket alkalmazzuk, hogy a lehető legpontosabb eredményeket kapjuk.

Az Ön adatainak és eredményeinek védelme

Tudjuk, mennyire fontos az Ön számára az adatvédelem és a diszkréció. Biztosíthatjuk, hogy minden vizsgálatot a legnagyobb biztonságban és bizalmasan végezünk el. Az Ön egészsége és magánélete nálunk első helyen áll.