Véralvadás kiegészítő panel

Pontos diagnózis, gondoskodó kezelés

Véralvadás kiegészítő panel

A véralvadás kiegészítő panel egy specifikus vizsgálatot tartalmaz, amely a D-dimer szintjét méri a vérben. A D-dimer egy fehérje darab, amely akkor jön létre, amikor a fibrin nevű fehérje lebomlik a vérben. A D-dimer szintjének mérése segíthet az orvosoknak megállapítani, hogy a páciensnél vérrögképződés történt-e.

Mi a D-dimer és miért fontos?

A D-dimer a vérrögök lebontásának terméke. Magas D-dimer szint a vérben azt jelezheti, hogy a szervezetben aktív vérrögképződés és lebontás történik. A D-dimer tesztet gyakran használják olyan állapotok kizárására, mint a mélyvénás trombózis (DVT) és a tüdőembólia.

Mikor javasolt a D-dimer vizsgálat?

A D-dimer vizsgálat akkor javasolt, ha a páciensnek olyan tünetei vannak, amelyek vérrögképződésre utalnak, mint például:

- Légszomj
- Mellkasi fájdalom
- Lábfájdalom vagy duzzanat
- Túlsúly
- Mozgásszegény életmód
- Dohányozás
- Fogamzásgátló tabletta szedés
- Terhesség

Mennyibe kerül?

A vizsgálat ára: 10 500 Ft

Miért válassza az Aphrodite Clinic laborvizsgálatait?

Pontos eredmények, amelyekre számíthat.

Az egészség az egyik legértékesebb kincsünk. Az Aphrodite Clinic laborvizsgálati szolgáltatásai a legmodernebb technológiákat és módszereket alkalmazzák, hogy Önnek pontos és megbízható eredményeket nyújtsanak. Legyen szó rutin ellenőrzésről, specifikus probléma feltárásáról vagy egészségi állapotának átfogó értékeléséről, nálunk biztos kezekben van.

Szakérő gondosság

Minden egyes mintát tapasztalt szakembereink elemznek, akik elkötelezettek a precizitás iránt. Az Aphrodite Clinic laboratóriumaiban a legújabb technológiákat és eszközöket alkalmazzuk, hogy a lehető legpontosabb eredményeket kapjuk.

Az Ön adatainak és eredményeinek védelme

Tudjuk, mennyire fontos az Ön számára az adatvédelem és a diszkréció. Biztosíthatjuk, hogy minden vizsgálatot a legnagyobb biztonságban és bizalmasan végezünk el. Az Ön egészsége és magánélete nálunk első helyen áll.